sobota, 7 marca 2015

Powrót ~

Tak, dobrze widzicie..
Powracam na bloga!
Ciekawe czy ktoś mnie jeszcze pamięta? ;)
Tak bardzo stęskniłam się za pisaniem wpisów! Wcześniej niezbyt miałam na to czas, ale teraz chcę trochę odnowić (?) bloga, więc chyba możecie szykować się na masę wpisów? Haha. :D
Może przejdę do dzisiejszych zdjęć Abi. Jest ich niewiele,bo tylko trzy, ale lepsze to niż nic, prawda? No, zapraszam do obejrzenia. :)


Muszę przyznać, że trochę, nie ukrywając - dawno nie robiłam zdjęć lalkom.. Ostatnio to.. w sierpniu. Wybaczcie mi to. D: 
No.. to do napisania! 

PS: Wersja na Pingerze: *Magiczny Klik*

5 komentarzy:

  1. Świetnie, że wróciłaś! Już myślałam, że porzuciłaś lalki.
    Zupa, zupa wiadomość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, że tylko 3! Ważne, że są ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, wreszcie się doczekałam! :) Jaka ona urocza :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj z powrotem! ;3
    Zdjęcia, chociaż ich mało, to są świetne, a Abi jest przeurocza, aww *.*

    OdpowiedzUsuń