piątek, 7 marca 2014

Hello!

Wypadałoby się przywitać, a wiadomo, że przywitania są najtrudniejsze.
Więc jestem Marlina. Lalkuję, bloguję (mój blog na Pingerze - KLIK) i fotografuję.
A po co tu jestem?
Chcę spróbować na blogspocie, ponieważ -jak pewnie wiecie- na Pingerze jest za dużo, tak zwanych, "trolli".
~^~
Blogspota założyła mi (i zrobiła wygląd - czekam jeszcze na odpowiedź co do nagłówka) kochana Moro, którą gorąco pozdrawiam! ~(^_^)~
Ci, którzy czytają mojego bloga na Pingerze wiedzą, że posiadam trzy lalki typu Pullip. W kolejnym poście poznacie jedną z nich. :)
~^~
I to by było na tyle, kolejny post na pewno będzie ciekawszy!

7 komentarzy:

  1. Dzięki za pozdrowionka, no i oczywiście witam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww nareszcie jesteś na blogspocieee!!! <33 dodaje do obserowanych i pisz dużo, żebym miała co czytać :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam czy ci już to mówiłam, ale bardzo podobają mi się te butki.
    Chociaż nie przebiją okularków : )

    OdpowiedzUsuń
  4. No to witamy na blogspocie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, na pewno będę czytać tutaj twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buciki są urocze, a ja z szerokim uśmiechem witam Cię na blogspocie :))

    OdpowiedzUsuń