sobota, 15 marca 2014

Na uroczo!

Hej, hej!
Na początek chcę podziękować za 7 komentarzy pod ostatnim postem, za 8 obserwatorów i za ponad 300 wyświetleń! Nie pomyślałabym, że w tydzień uda mi się coś takiego osiągnąć. ♥
Jak minął Wam ten tydzień?
Mi całkiem przyjemnie. Między innymi udało mi się zaliczyć kilka ważnych sprawdzianów na całkiem dobrą ocenę! Oprócz tego całe pięć dni była piękna pogoda. Pomyślałam, że w weekend wyjdę z moimi plastikami na plener...wyszło? Nie. Jest szaro, buro. Pada deszcz i wieje okropny wiatr, nienawidzę wiatru! >_<
Co do wyglądu bloga, to jeszcze nad nim pracuję. Muszę poprosić kogoś, żeby zrobił mi nagłówek, poszukać jakiejś czcionki i tła. Ogólnie - blog jest w trakcie zmian. 
I przyszły do mnie w tym tygodniu dwie paczki.
Jedna od Moro (KLIK), druga od Czarnej Owcy (KLIK).
Obydwóm dziewczynom bardzo dziękuję!
Jak pisałam w poprzednim wpisie - w tym poznacie jedną z moich lalek.
Jeśli kogoś ciekawi, jakie jeszcze lalki mam w kolekcji, to zapraszam do zakładki "Moje lalki".
A w tym poście będzie moja Byul, imieniem Abi.
Zapraszam! ^^







    Abi: "A Ty lubisz czekoladę?"


 
I to na tyle. 
Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Pięknie!Daj Kawałek czekolady;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww, Abi jest urocza, świetnie do niej pasują te różowe fatałaszki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwwwn <3 Abi jak zwykle urocza ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze, słodkie zdjęcia :) Ja też lubię ubierać moją Pannę w takie różowe ciuszki :D
    Tydzień minął mi dość szybko i sympatycznie, głównie ze względu na pogodę - teraz jestem megazawiedziona wiatrem, deszczem i zimnem, dlatego siedzę w domu i czekam na powrót słońca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że przeniosłaś się na blogspota :) Bardzo lubię Abi i pasuje jej ten blond Wig! :D

    OdpowiedzUsuń