piątek, 11 kwietnia 2014

Beautiful weather, so why not go outside?

Hej!
Jak widać - zrobiłam sobie krótką (przynajmniej dla mnie.:D) przerwę od blogowania. Dwa tygodnie mnie nie było, to chyba nie tak długo, prawda? Czasem lepiej zrobić sobie przerwę niż pisać na siłę i bez sensu.

Z tytułu można wywnioskować, że oznacza on "Piękna pogoda, więc dlaczego nie wyjść na dwór?". No właśnie, dlaczego nie? Odpowiedź brzmi następująco - lenistwo. Ale wzięłam się za siebie i jednak zrobiłam kilka zdjęć, korzystając z tej cudnej pogody za oknem. :3 Jeszcze dwa dni temu padał deszcz, a teraz taka niespodzianka...

Dzisiaj obcięłam leciutko grzywkę i końcówki wiga Loui. 
Jestem bardzo zadowolona z tej zmiany. Niby nic wielkiego, a jednak...:D
A Wam jak się podoba z takim wigiem? 
Tuniczka i rajstopki są autorstwa Magu, buciki mamy z wymianki z Tiny. ^^
Enjoy! 
Przepraszam, że dwa pierwsze zdjęcia są nieobrócone, nie wiem dlaczego tak się stało. >.<
Następnym razem je odwrócę!






I bonus tak na koniec.
Ostatnio robię baardzo dużo zdjęć przyrody! Myślę, że wychodzą mi lepiej niż te lalkowe. Oj tam, kiedyś nauczę się robić zdjęcia lalkom.
Co sądzicie o tym zdjęciu? :3
Dziękuję, do widzenia. :D

8 komentarzy:

  1. Rajstopki są śliczne :3
    Ja też wiele razy wyrażam głośno zachwyt pogodą i myślę "ach, wyszłabym na jakieś zdjęcia z lalkami". A potem łapie mnie leń i wszystko pozostaje w fazie zachwycania się słońcem.
    Myślałaś może o zmianie chipów Twojej Pannie? Nie wiem czemu, te troszkę mi do niej nie pasują..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Loui :D Baaardzo ładne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Loui ma bardzo ładny makijaż, słodziaśna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Loui wygląda uroczo, ma śliczne ubranka i butki. A ostatnie zdjęcie jest faktycznie śliczne :3
    U mnie pada cały czas, najchętniej siedziałabym w domu od rana do wieczora, ale niestety, mamy rekolekcje >.<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszło Ci to ostatnie zdjęcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki wspaniały strój. Urocze rajstopki (mam w swojej szafie podobne!).
    U mnie pogoda także jest piękna. Świeci słońce, jest ciepło. Idealny czas na spacery, które tak uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń