sobota, 29 marca 2014

Slonecznie.

Hello!
Jak zwykle - przychodzę po tygodniu z nowym wpisem. Staram się regularnie je pisać i dodawać. Prawdę mówiąc dzisiaj wpis nie miał się pojawić, ale ostatecznie zdecydowałam, że dodam.
Jak Wam minął Wam ten tydzień?
Mi zleciał miło i szybko.
Jednak nie o tym chcę napisać.
Chciałabym podziękować Wam za komentarze, za liczbę obserwatorów i za wyświetlenia! Kiedy widzę nowy komentarz czy obserwatora na twarzy pojawia mi się duży uśmiech! Jest mi tak miło i przyjemnie. I wiem, że nie tracę mojego czasu (którego ostatnio mi ciągle brakuje) na marne, bo jednak ktoś czyta ten mój tekst, czy chociaż ogląda zdjęcia. :3
I tutaj mam do Was prośbę. Mianowicie - chciałabym chociaż trochę poprawić się w robieniu zdjęć. Czy możecie napisać mi (w komentarzu, na facebooku, na Pingerze - gdziekolwiek!) jakieś rady co do fotografowania? Za każdą z góry dziękuję. ^^

Dzisiaj postanowiłam wyjść z jakąś moją lalką na plener, gdyż była piękna pogoda (stąd też tytuł "słonecznie").
Padło na Byula. Nie wiem dlaczego, ale ostatnio cały czas biorę do ręki tylko ją!
Może dlatego, że jest z niej taka urocza modelka?
Nie wiem, ale w każdym razie miło mi się z nią pracuje.

Abi ma na sobie cudowną bluzę i rajstopki autorstwa Magu oraz buciki z pullipfamily. No nic, zapraszam na zdjęcia. :3



Byulowe usteczka są takie urocze!

Hm, no i to na tyle.
Co sądzicie o tych zdjęciach?
Do następnego wpisu! ^^

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. + zapraszam jutro na konkurs u mnie, można wygrać Furby, dla lalki!
      <Wiem, że chcesz Furby dla Abi :D)
      A tak na marginesie - zrób zakładkę "For Sale" z wszystkimi czapami! :D

      Usuń
  2. Urocze zdjęcia ale pierwsze za cholerę mi się nie podoba XD
    Rzeczywiście byulowe usta są słodkie ;A:

    OdpowiedzUsuń
  3. Abi jest przeurocza, to fakt :3 Bardzo wdzięczna z niej modelka.
    Kurczę, gdybym ja się na fotografowaniu znała to chętnie bym Ci coś doradziła, no ale no :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tydzień niezbyt dobrze minął ten tydzień- dwie złe oceny -,- dwa sprawdziany... ale cóż, żyje się dalej! :P
    Rady do fotografowania? Fotografuj sercem! Tak to może wydać się dziwne, ale to jest cała ,,esencja'' (tak to się mówi?) fotografii. Twoje zdjęcie będzie piękne jeśli pokażesz na nim swoje emocje :3
    Jeśli w dalekiej przyszłości będę kupować Byula to najważniejsze będą usta ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu, byulowe usteczka są cudowne, mogłabym je podziwiać cały dzień :D W takich chwilach żałuję, że nie mam Byula, chociaż generalnie nie jestem ich fanką. Co do zdjęć - spróbuj popracować nad jakimiś innymi pozami, bo np. tutaj na aż czterech lalka ma dłoń przy ustach, a można to zastąpić czymś innym, pokombinuj! :) Ja też miałam z tym trochę problemów i nadal mam, ale praktyka czyni mistrza, więc jakbym mogła dać Ci jeszcze jakąś radę, to, hm, po prostu rób jak najwięcej zdjęć kiedy tylko masz wolną chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza jest faktycznie słodziutka : )
    Sama uczę się dogadywać z aparatem, ale na dobry początek mogę poradzić ci, żebyś robiła mnóstwo, mnóstwo zdjęć - zalicz pokładanie się na podłodze, leżenie w plenerze i inne dziwne rzeczy, żeby odkryć jakie światło i jaka perspektywa najlepiej służą twoim lalkom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie zbliżenia na usta Byuli :3 Ponieważ sama takowego nie mam a ich buźki uważam ze super-słodziuchne to każdy post ze zbliżeniem na pyszczek mię cieszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza i butki są słodziutkie, ale Byul mi się nie podoba :/ Byule ogólnie mi się nie podobają, moim zdaniem wyglądają jak żaby xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, byule są takie uroocze... Muszę sobie kiedyś sprawić!

    W wolnym czasie zapraszam do mnie:
    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń