środa, 30 kwietnia 2014

"I just wanted you know, that baby you're te best"

Dzień dobry wszystkim!
Więc po kolejnej krótkiej przerwie wracam z nową porcją zdjęć.

Dokładnie dzisiaj rozpoczęła się majówka.
A co za tym idzie?
Wolne od szkoły!
Nareszcie chociaż trochę odpocznę.
Macie jakieś plany na majówkę?
Ja ogółem podczas wolnego chcę zrobić dużo zdjęć.
Jutro spotykam się z koleżanką...
A natomiast, najlepsze będzie w sobotę! 
Czyli...koncert Kamila Bednarka!
Już nie mogę się doczekać. Wiem, że będzie świetnie. ^.^

A ostatnimi czasy zmienia mi się "gust muzyczny".
Oczywiście nadal słucham moich idoli, ale dołączyła do nich jeszcze jedna osóbka.
Mianowicie Lana Del Rey. Trzeba przyznać że jej piosenki są niezwykłe!
Na razie moją ulubioną piosenką Lany jest "Summertime Sadness".
I dzisiaj właśnie na podstawie tej piosenki będą zdjęcia.
No, to znaczy...normalne zdjęcia z tekstem piosenki.
A za jakiś czas planuję zrobić lalkową historyjkę, ale nad tym jeszcze pomyślę. :)

Za oknem jest pięknie. Słonecznie.
Kocham taką pogodę!
Właśnie gdy tak jest kocham zrobić zdjęcia moim pannom.
Nie wiem dlaczego, wtedy lepiej mi się z nimi pracuje. 
No, to chyba tyle z części pisemniej.
Zapraszam na zdjęcia! ^.-

"Done my hair up real big beauty queen style
                                                         High heels off, I'm feeling alive"
  "Oh, my God, I feel it in the air
                                                   Telephone wires above are sizzling like a snare"
 "Honey, I'm on fire, I feel it everywhere
                                                         Nothing scares me anymore"
"Kiss me hard before you go 
Summertime sadness

I just wanted you to know

That, baby, you're the best"

 "I've got that summertime, summertime sadness
 S-s-summertime, summertime sadness"

"Got that summertime, summertime sadness
Oh, oh, oh". ♥

Link do piosenki:
https://www.youtube.com/watch?v=nVjsGKrE6E8

Miłego dnia/wieczoru/nocy.



8 komentarzy:

  1. Oj jak ja lubię Twoje Panny ^^
    Są takie dopieszczone zawsze! I pięknie ubrane...
    Ochy i achy normalnie! Mam nadzieję, że w te wakacje, tak jak zapowiadałam uda mi się je zobaczyć na żywo ^.^
    Lane bardzo lubię, piosenki z tytułu nie kojarzyłam, ale gdy tylko włączyłam, wiedziałam, że brzmi znajomo :)
    Jednak moim #1 jest "Selfie" jak wiesz z resztą :)
    No i widzę śliczne okularki i płaszczyk Grell :)
    Śliczny masz tam bez :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A Bednarek!Kochamkochamkocham!!!Och Miyoko...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na te okulary nadal nie mogę się napatrzeć! Płaszczyk też jest śliczny i tylko szkoda, że nie ma zdjęcia, na którym widać całą lalkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, lalki także!
    http://gwiazdkadolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łeee, napisałam długi komentarz i sie nie dodał, bo inetrnet się rozłączył ;-;

    Piękną masz lalkę, na prawdę bardzo, bardzo zazdroszczę!
    Ja również uwielbiam taką pogodę jaka jest za oknem, to chyba najlepsza motywacja do zdjeć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Lanę :D U mnie numerami jeden są ex aequo Carmen i Serial Killer.
    Zdjęcia wyszły ślicznie, tak wiosennie i kolorowo :3. Masz piękną Pullip.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, myślę, że słońce robi bardzo dużo i nic dziwnego, że lepiej Ci się wtedy pracuje z lalkami! Ja zawsze czuję przypływ energii, kiedy jest piękna pogoda. Od razu mam ochotę coś robić i wychodzić z domu :D Dobrze, że mamy wolne, ale zostało już tylko 1,5 dnia :(((((

    OdpowiedzUsuń