sobota, 10 maja 2014

Plaszczyk...♥

Witajcie! 
Ahh..jaka piękna była dzisiaj pogoda!
Słoneczko jest za oknem, więc wyszłam oczywiście na dwór.
Efekty wyjścia może kiedyś zobaczycie, nie wiem. Ale wyszły ładnie, chyba.
W tym tygodniu miałam kilka bardzo miłych chwil.
Na przykład to, że dostałam 5 z Polskiego.
Inne, że cały dzień przesiedziałam w domu, źle się czułam.
I się z tego cieszę, lubię być chora.
A wczoraj zaskoczyła mnie cudowiutka paczuszka.
Kupiłam płaszczyk od Magu.
Ahh...co ja będę gadać? Cudo, naprawdę cudo.
Jeżeli macie możliwość to go kupujcie, warto. 
Jest cudny, uważam że będę go często używać.
Ogółem uwielbiam ubranka które szyje Magu. 
To chyba moje ulubione.

Mam ochotę zrobić lalkową historyjkę.
I tu mam do Was pytanie - chcielibyście takową?
I jeżeli tak, to napiszcie z jakimi lalkami. 
No, to chyba na tyle.
Zapraszam na zdjęcia. 






Abi: Ahh. Ale nudy, idę do koleżanki.
Hmm..nigdy nie wiadomo jaka będzie pogoda,
więc przyda mi się mój niezawodny płaszczyk! 
Abi: I oczywiście moja lalka. :3
Abi: Do zobaczenia! 

Do kolejnej notki,
myślę że pojawi się niedługo.
Pa! ^.-

10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, i tak chcemy historyjkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna jest ta koszuleczka no i płaszczyk też! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób historyjkę, koniecznie! Abi jest urocza, a płaszczyk śliczny :3. Magu rzeczywiście ma świetne ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk cuuudowny! :D Zdjęcia śliczne, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jej ładnie w tym płaszczyku :) A ja bym z chęcią obejrzała historyjkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Magu ma cudowne ubranka, a ten płaszczyk jest śliczny :3
    Czekam na historyjkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, a płaszczyk genialnie wykonany! Uwielbiam lalkowe historyjki więc nie mogę się doczekać. Najlepiej z wszystkimi lalkami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciuszki rzeczywiście są bardzo ładne ;)
    Lalkową historyjkę możesz śmiało robić, jestem jej bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciuszki od Magu są czadowe!
    Czekam na historyjkę ^_^
    A w niej wszystkie lalki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziuśka! :3 Superowy ten płaszczyk. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń