czwartek, 19 czerwca 2014

Come back?

Witam.
Nie było mnie prawie miesiąc.
Nie zaprzeczę, jest to w sumie długo, ale czasem lepiej zrobić przerwę niż
pisać na siłę, prawda?

Blogowo-lalkowa atmosfera chyba umiera.
Najlepsze blogi są zawieszone, czy też po prostu usunięte.
Dlatego, razem z Moro oraz Liściem stworzyłyśmy akcję by nawrócić 
kilka osób, które kiedyś lalkowały i pisały bloga.
Kilka osób (np. Moka, Trufel itd.) się jeszcze zastanowią.
Zobaczymy, co z  tego wyjdzie! 

Jak widać blog ma teraz prześliczny nagłówek, wykonany przez Jelonka. 
Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękujemy.
Jest śliczny, idealny! 
Link do bloga Jelonka: KLIK :)



Myślę, że powoli wracam na bloga, i przede wszystkim wraca mi wena
do lalek. 

A już w poniedziałek jadę na 4 dni na Zieloną Szkołę.
Uwielbiam takie wyjazdy z szkołą/klasą.
Na pewno będzie..ciekawie. :D

No i... uzależniłam się od pewnej rzeczy.
Myślę, że dobrze ją znacie.
Już kiedyś w styczniu/lutym uwielbiałam to, ale teraz.. to już obsesja! ;w;

A chodzi tu oczywiście o...
JELLY BEAN
 

To chyba na tyle.
Do...no w sumie do wakacji! 

Ps: Jak u Was ze średnią?
Ja jestem z mojej baardzo zadowolona, mam 5.00 
Pochwalcie się w komentarzach jaką Wy macie! ;)

13 komentarzy:

  1. Fasolki wszystkich smaków! :3 <3
    Kocham je ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah..ja osobiście nie rozumiem tego szału na fasolki..są normalne..szału nie ma.. xD
    Tak się dziwię, że obserwowałam wczęsniej twojego bloga..niewiem jak do tego doszło x.x
    Cieszę się, że powoli wracasz i chcecie wcielić w życie plan przywrocenia niektorych blogów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie wróciłaś, yay! ;D
    A fasolki? Kocham, jasne <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło, że znów jesteś :D
    Te fasolki są świetne 0.0

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszy mnie twój powrót :)
    Ja nawet nie wiem, jaką będę miała średnią - sesja jeszcze trwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tym "nawracaniem", bo po prostu brakuje tu niektórych osób. :c
    Śliczne zdjęcia, zwłaszcza te pierwsze. <3 Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że już jesteś!
    Gratuluję średniej, ja nawet jeszcze nie liczyłam, ale będzie chyba coś koło 5,5 ;)
    Bardzo podoba mi się pomysł z "nawracaniem" na lalkowanie, bo sama dostrzegam, że wiele wartościowych, przykuwających uwagę blogów, które po prostu chciało się czytać, zostało zawieszonych. Środowisko naprawdę powoli umiera, a temu trzeba zapobiegać! Trzymam kciuki za tę akcję, a jeśli mogłabym coś zrobić, dajcie znać - chętnie pomogę :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mhm Jelly Bean!
    Są pyszne, no... Nie licząc cynamonu, którego nie da się zjeść D:
    Śliczne zdjęcia :D

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że wracasz :3. Śliczne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to z hotdogiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fasolki są świetne :3 Też bardzo je lubię. Dobrze, że wena wraca :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wróciłaś <3
    *hot-dog z naszej pierwszej wymianki, sentymentalnie <3*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak się cieszę, że wracasz! Twojego bloga (jeszcze tego na Pingerze) znałam od dawna, ale jakoś tak... nigdy nie komentowałam, nie wiem, czemu. W każdym razie teraz się poprawię, haha! :D Miło będzie znowu zobaczyc Twoje panny. Co do akcji - uważam, że to świetny pomysł! Szkoda by było, gdyby ten nasz mały, lalkowy świat przestał istniec, mam nadzieję, że akcja przyniesie pozytywne rezultaty! Idąc dalej, no to gratuluję tak dobrej średniej! Mi udało się zdobyc średnią 4,20 z której również jestem dumna ^^ No i jeszcze Jelly Beans - kocham!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę, ze wracasz! I czekam na nowe posty :D

    OdpowiedzUsuń