środa, 2 lipca 2014

Dreams..

Witajcie.

Zacznę od tego, że bardzo dziękuję wszystkim za życzenia urodzinowe.
Urodziny obchodziłam 30 czerwca.

Spełniłam swoje największe marzenie.
Mianowicie...lustrzanka.
Nie przyjmijcie tego, że się chwalę itd.,
ale chyba znacie uczucie kiedy wreszcie mimo przeszkód, 
udało nam się.
To fantastyczne uczucie.

Mój aparat to Sony Alfa 200.
Obiektywy mam dwa, dzisiejsze zdjęcia robiłam  obiektywem TAMRON 28-200 mm.
Jest on bardziej do robienia zdjec z przybliżenia. 
5 lipca dodam wpis, ponieważ wtedy moja Abi ma urodziny.
Zapraszam na kilka zdjec. Wybaczcie błędy, ale trzęsły mi się ręce z radości. :)




Jak widac, obiektyw jest genialny do zdjec z przybliżeniem! :D

Jestem bardzo zadowolona z zakupu.
Kolejny wpis będzie z lalkami. :)





10 komentarzy:

  1. Gratuluję zakupu lustrzanki, nie mogę doczekać się kolejnych Twoich zdjeć! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i niecierpliwie czekam na kolejny post! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. PJOONA! :D Też sobie sprawiłam lustrzankę na urodziny ; D
    Przyznam, że ten obiektyw zaskoczył mniej takim ślicznym zdjeciem *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję lustrzanki ^^ Śliczne zdjęcia. Nie mogę się doczekać sobotniego wpisu :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko ja dzielę lustrzankę z moją siostrą? xD
    Zazdroszczę Ci ;) Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję lustrzanki :3 Myślę, że dobry aparat to fajna rzecz, ja osobiście mam żałosny i czasem chciałoby się mieć jakiś lepszy czy cuś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, gratuluje lustrzanki. ;3 Soniaki to świetne lustrzanki. :3
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, gratuluję lustrzanki! Rozumiem, że takie przejście ze zwykłego aparatu na nią musi być naprawdę świetną sprawą, sama mam właśnie taki zwykły, w dodatku sklejony czerwoną taśmą aparat, który jeszcze zniechęca mnie do robienia zdjęć ;____; Bardzo chciałabym kiedyś mieć lustrzankę, bo jednak to bardzo dużo zmienia w jakości zdjęć i pozwala się rozwijać w kierunku fotografii.. Szybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!
    Sama w poniedziałek dostałam lustrzankę ^^

    OdpowiedzUsuń