sobota, 22 marca 2014

Spring.

Heej!
Co tam u Was słychać?
U mnie wszystko jest w porządku, w sumie cały tydzień przesiedziałam 
w domu - byłam chora. Katar, kaszel... ehh, no ale przynajmniej trochę odpoczęłam od szkoły, teraz niestety zamęczam się przepisywaniem zeszytów. 
A wczoraj był pierwszy dzień wiosny (serio?)!
Nie wiem jak z Wami, ale strasznie nie mogłam doczekać się wiosny. 
Wszystko budzi się do życia. A Wy lubicie tą porę roku? ^^

Te zdjęcia zrobiłam w sumie dość dawno, ale uważam, że nie są 
najgorsze, więc dodaję! 





No to na tyle. Dawno nie robiłam zdjęć mojej Dal. 
Do napisania! ^^

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja *-*
    Trampolki także świetne ^^
    Twoja Dalka to szczęściara ; P
    Pozdrowionka od Toshiko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka Loui jest słodka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham wiosnę! Jednak katar zawsze mnie męczy, a teraz doszedł kaszel, ugh >_<"

    Loui jest taka kochana! I ma bardzo ładną sukienkę : 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Loui ma szczęście mieszkać u ciebie. Śliczne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna jest świetna, bo zaraz po niej jest lato ♥ Ładne zdjęcia, podoba mi się jej wig c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne warkoczyki, uwielbiam lalki w plecionkach :3 Ja za to teraz jestem lekko przeziębiona, męczy mnie paskudny ból gardła, dlatego ewakuuję się do łóżka i liczę, że do jutra mi przejdzie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Loui jak zawsze urocza :3
    Kocham wiosnę, wszystko budzi się do życia. Zawsze we wiosnę mam takie wrażenie jakby ,,zaczynało się nowe życie''. No i oczywiście zaczyna być ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kocham wiosnę !
    A ta sukieneczka i bransoletki są urocze :3

    OdpowiedzUsuń